Birsta

publicerat i Allmänt;
Tjo! Hoppas allt är fint med er. Idag och imorgon är man ledig så passade på att åka till Birsta och shoppa lite idag. Fick med mig mycket hem, haha! Passade på att träffa mamma en sväng också. Vi gick runt lite tillsammans. Efter Birsta for jag upp till mormor för hon ville låna bilen. Blev jätteorolig för mormor eftersom hon och hennes väninna kom hem i söndags efter en veckas semester i Kroatien. Mormor berättade att hon fick en rejäl hjärtklappning och svimmade och var borta i flera minuter. Hon var själv då det hände. Ingen vet vad som det var för nåt. Pratade med henne för en stund sedan och hon hade lågt blodtryck så det var nog det som orsakade problemen. Huvva, man kan då bli orolig.

Imorgon ska jag göra tvålar, tror inte jag orkar göra det kväll. Ska städa lite grann så man kan stöka ner med tvålgjutning imorgon istället ;). Det blir nog en promenad med Tessan också. Hoppas det blir bra väder.

Håller på att göra mitt eget kakfat också, och det verkar bli bra. Lätt som en plätt! Nu ska det bara torka och sedan får man se om man ska "dekorera" den på något sätt.

Ikväll är det en skräckis "One missed call" tror jag den heter och den har jag sett förut. Får se om man vågar ligga och kolla på den ikväll, haha!

Jag bjuder på shoppingen i nästa inlägg. På återseende!
Kramar


Kommentera inlägget här :