Virus

publicerat i
Hej på er glada! Man är konstigt nog på gott humör. Dagen började med att en polisbil stod på parkeringen på jobbet imorse. Tänkte inget mer med utan jag öppnade och förbedde receptionen för dagens stora tävlingar. Efter ett tag ser jag poliserna och chefen kommer in till mig. Det har då varit inbrott på jobbet några timmar tidigare. Det gick någorlunda, det kunde ha varit värre. Så onödigt, varför ska man förstöra andra människor och saker? Det är så dumt.
 
I allafall så behövde jag inte oroa mig för dagen eftersom det flöt på riktigt bra, dock var det rätt körigt andra tävlingens kanonstart men den tog jag mig igenom också :). Imorgon har man långpasset, ska bli intresserant att se hur det går. Det kommer väl vara mycket folk och en massa skit som händer bara för att man vet att man ska vara helt själv utan överlappning i 11 timmar. G kommer nog att göra så att jag kan gå på toa och hämta mat, han brukar vara snäll och ställa upp. Men han är inte på jobbet sålänge som jag. Jaja, man får lösa det imorgon. På måndag blir jag ledig och jobbar bara till kl 13 på fredag nästa vecka, plus att jag har ledig helg.
 
Moster med familj ska komma och hälsa på mig någon av dagarna då man slutar 15 eller 13 nästa vecka. Mamma och Jim ska också komma och hälsa på. Sedan morfar, mormor och några andra i släkten vill hälsa på ;). Men har sagt att det bästa är att dom kommer när jag slutar så jag kan visa dom runt och man kan ta en fika. Är jag själv i receptionen kan man självklart inte gå därifrån.
 
Har fått någon till skitvirus på datorn som jag faktiskt inte får bort. Det är när jag går in på Internet så skriker mitt virusskydd till och den varnar. Men den hittar inget virus när jag skannar? Har använt virusprogrammet som alltid hjälpt mig med andra stora virus och den funkar inte heller. Ska försöka lösa det på måndag då man ändå ska springa fram och tillbaka mellan tvättstugan, haha!

Ikväll blir det lugnt, ska upp fem imorgon igen. Men ska se någon film senare. Vad har ni för er ikväll?
 
Kramar

Kommentera inlägget här :