Tvättstuga

publicerat i
God dagens! Hoppas allting är bra med er. Vädret kunde ha varit bättre på min lediga dag men det får gå bra ändå. Har nyss kommit in från första turen från tvättstugan. Håller på med lunch så man kanske hinner äta innan man ska ut igen. Sedan ska jag kolla lite på träningsschema som jag måste börja följa. Sedan blir det dusch och småplock för att Sofia ska komma och hälsa på :). Vi träffades en sväng på Gatufesten men vi ska umgås idag, vilket var länge sedan.
 
Gårdagens arbete gick bra. Nu har man jobbat undan den tuffaste veckan och nu är det två hela veckor tills nästa sån jobbiga vecka kommer, haha. Jag var jättehungrig när man jobbat klart och pratade med Tessan om hon var sugen på Marco Polo. Det slutade med en varsin sallad, en film och en pratstund, trevligt. Vi ska ta en promenad senare ikväll, hoppas det bara blir uppehåll, men annars måste jag göra någon annan aktivitet ;). För träna ska jag göra på ett eller annat sätt idag.
 
Nu kokar pastavattnet, ska ta fram korvarna och börja steka dom. Ha en trevlig dag!
 
Kramar
 

Kommentera inlägget här :