Stockholm

publicerat i
Skyndar mig och skriver ett inlägg till innan det är dags att bege sig. Jag pratade med Tessan för en stund sedan och berättade om Gävle-resan och nämde istället Sthlm i september. Vi har pratat om Sthlm innan jag fick jobbet så hon var medveten om detta. Hon var intresserad av att följa med. Hon menade också på att man kan åka en helg och ta ledigt en fredag eller måndag :). Då har vi bestämt det i alla fall, eller jao ingenting är riktigt spikat men det är någonting som vi kommer börja planera längre fram. Till Sthlm ska jag, haha!
 
Vi kommer nog försöka ta min lilla pärla till Sthlm men undra om man vågar köra bil där? ;) Eller man kanske inte ska direkt in till City. Jaja vi får ta och diskutera det längre fram. Skriver mer om det
 
Jag vill ju träffa Henrik och förhoppningsvis får jag träffa några andra där nere också :). Ser fram emot det i alla fall.
 
Dags att åka, Ciao!
 
 

Kommentera inlägget här :