Jobb

publicerat i
 
Passar på att slänga upp ett inlägg innan man ska iväg mot jobbet. Känner ingen motivation för bloggen, eller snarare att man glömmer bort den. Det är fullt upp hela tiden. Men denna helg har jag bara varit för mig och äntligen gjort klart receptboken och träningskalendern :). Så skönt. Igår började jag med det nya "livet". Har själv fått en chock av att jag gått upp och därför har jag aldrig varit så här bestämd. Men det är ibland roligt att ha en rejäl utmaning för att jag vet att det är bara jag själv som kan fightas och vinna min egen kamp, haha!
 
Igår efter jobbet for jag hem, åt middag, åkte med Tessan till Sidjön och vi gick raskt runt sjön och sedan satt vi några minuter och doppade fötterna. Imorgon ska vi ta samma sväng. Sa till Tessan att vi kanske kan jogga i intervaller imorgon och det gick hon med på. Oj oj jag har aldrig joggat i hela mitt liv, haha!
 
Nu har man Stockholm att se fram emot. Jag och Tessan pratade om det igår under promanden och jag kollade schemat när jag kom hem. Sista helgen i augusti - in i september skulle vara den bästa helgen. Men vi ska nog ändra schema och då kommer denna fredag säkert att drabbas men jag hoppas bara att jag ska jobba den fredagen tillsammans med E för då har jag G som är vår reserv, som kanske kan jobba istället för mig. Ska höra med chefen och de andra. Skulle vara skönt om man kunde boka boende och serva bilen nån vecka innnan man ska åka. Jag ska räkna ut hur mycket bensin som kan gå åt under dessa 80 mil.
 
Måndagen samma vecka som eventuellt STHLM-resan så har jag min första delmålsvecka. Då hoppas jag att man gått ner 3 kg :).
 
Ska åka på jobbet om närmare en halvtimme, kanske dags att göra sig klar! Kommer att lägga upp bilder på träningskalendern och receptboken i ett senare inlägg.
 
Kramar!
 

Kommentera inlägget här :