Vill bara .....

publicerat i Allmänt;
... gå och dö (eller gå i ide kanske man ska skriva istället).

Det har gått bra att jobba idag, bara slut i huvudet eftersom jag suttit i telefonen sedan man kom hem vid fem. Åt som vanligt ingen lunch heller så fick min lunch när man kom hem. Blir så klart slut av det också när man inte ätit sedan sex imorse. Det jag mest är less på är att jag fick ett bra från Försäkringskassan och ska betala tillbaka 2400 kronor, som om jag behöver det - Knappast!!!

Blir bara grinfärdig och förbannad på allt som har med ekonomi att göra. Men ska inte stressa upp mig för vet hur jag blir då och det är inte roligt att vara närheten av mig när man blir förbannad.

Ikväll är det säsongspremiär för "Familjen Annorlunda" , har någonting att se fram emot i alla fall. Oj, vad jag låter deprimerad och negativ men det är att okej att vara det ibland. Fast jag vet att allt löser sig ......

Hej då!!!

Kommentera inlägget här :