Sjuk

publicerat i Allmänt;
Förkylningen har slagit till! Ska köpa tabletter för att hindra att det bryter ut helt. Har haft feber och en jädrans snuva. Somnade jättesent inatt och ställde klockan på halv fem för att kliva upp och känna hur man mår innan man hör av sig till jobbet. Det kan kännas bättre när man väl vaknar men det gjorde det inte. Sjukanmälde mig i god tid i alla fall så de löste sig med folk. Har kanske sovit 2 hela timmar denna natt.

Drömde att mamma blivit mördad (skjuten i huvudet) när jag vaknade första gången av klockan. Kände inte så mycket utan var vaken som sagt ett tag sedan la jag mig igen och då fortsatte jag att drömma. Släkten och mina vänner surrade hela tiden om det med mamma och jag vaknade av att jag grinade i den mån som de gick, näsan var så täppt redan. Kunde inte sluta grina heller. Grinade då och då under en timme fast jag var vaken?! Trött och febrig var nog anledningen och att jag var halvsovande. Det var i alla fall jobbigt. Skickade ett sms till mamma och frågade om hon mådde bra. Det är riktigt jobbigt sånt här, speciellt när det känns så verkligt och att man fortsatte drömmen ett bra tag senare! Det var då inte trevligt, älskade mamma! Seriöst blir jag tårögd bara nu när man tänker på det.

Ska passa på att ta en promenad till Willys och handla saker så man har hemma!

Kommentera inlägget här :