"One Missed Call"

publicerat i Allmänt;
Härliga lördagen har kommit igen. Känns skönt att bara vara hemma den här helgen, är dock lite less när man har varit dålig och för det mesta varit inne. Har haft problem med magmunnen någon dag nu också och ena med det andra, men man är ju van så det är ingen fara.

Igår såg jag att filmen "One Missed Call" gick på teven och har känt ett tag att jag skulle vilja se en skräckfilm men har aldrig gjort det själv. Men igår såg man den och den var inte hemsk alls tycker jag. Om man skulle sett den Japanska versionen hade man nog blivit mer rädd, tror faktiskt att jag sett den Japanska förut med någon annan. Den var i alla fall bra. Fick inga mardrömmar eller nåt sånt och kunde somna utan problem, haha! Höll på att somna till filmen.

Har varit på Willys och åt lunch för ett tag sedan. Funderar på att städa och brygga mig en kopp kaffe. Har slagit in ett paket till Tess som fyller 25 år på onsdag :). Ska slå in den andra också senare. Nu när man håller på att pyssla så mycket har jag inte plats med alla saker i klädkammaren och igår tog jag bort saker i nedersta hyllan i linneskåpet i hallen för att göra plats till alla pysselsaker, måste ha en större lägenhet ;).

Har nyss pratat med Tessan och hon ska vara barnvakt åt hennes brorsdotter ikväll, måste gå dit och snusa lite på bebisen ikväll, dom är för go!

Kommentera inlägget här :