Lindströms Bites ...

publicerat i Allmänt;
... American finger food

Tänkte förklara om detta med "maten" som jag skrev om igår. Jag har fått hem diverse med spännande och goda frysvaror från Lindström Handel. Det började med för tre månader sedan då jag blev kontaktat på min blogg. Hörde av mig till personen och han berättade om företaget och deras utveckling med mera. Han hade sett ett jag skrivit om en av deras produkter, se inlägget här (http://cindynilsson.blogg.se/2011/september/broccoli-cheese-nuggets.html).

När jag var och handlade skulle jag ha nåt från frysdisken men fastnade istället på häftiga förpackningar, alltså Lindström Bites (som jag aldrig sett förut), blev direkt haffad av designen. Köpte då Broccoli cheese nuggets men som inte föll mig i smaken, vilken har en stor anledning av att jag inte tycker om broccoli. I alla fall så fick jag chansen att få dessa varor, vare sig om jag skriver om dom eller inte, på min blogg. Självklart kan man göra det, mycket roligt och det är bra att få skriva om varorna när man själv tycker om dom så mycket. Så igår kom maten och man har redan smakat!

Känner ni igen dessa varor?
För mer information, kolla in denna länk http://lindstromhandel.se













Igår provade jag "Mini Cheese Burgers" och dom var så små, söta och mycket goda! Till burgarna åt jag några "Mozzarella Sticks" som inte heller var dumma. Har aldrig ätit sån här typ av mat och jag kan rekommendera dom stark. Bara förpackningarna säger väl allt?! Har ni några frågor kan ni fråga mig, men gå och köp hem dessa "Bites" :). Återkommer så fort jag äter något av det andra!

Kommentera inlägget här :