Ingen aptit

publicerat i Allmänt;
Sitter och funderar på vad man ska äta till middag men har ingen aptit. Har börjat tagit andra tabletter och dom verkar fungera i alla fall. Tar dom för jag är så hungrig hela tiden. Nå fungerar dom bra fast det är ändå jobbigt om man håller på att spy när man ska äta, inte ens godis går ner men tvingar i mig, haha! Ska ta dom för en speciell anledning och bara ta en liten dos sju dagar i månaden men nu har jag inte tagit en tablett på tre månader, oops! Vill inte knapra tabletter.

Har inte tagit fram någonting från frysen så kanske får bli en mini-sallad med oliver, majs, paprika och tomater. Har creme fr. så man kan göra sig en god vitlöksdressing eller nåt sånt.

Efter maten ska jag försöka lösa problemet med byrån. Den håller totalt på att ge upp och så mycket som man gillar att shoppa skulle jag lätt kunna prioritera och köpa ännu en bättre byrå eller hitta på en annan lösning angående förvaringen i klädkammaren. Men jag ska inte lägga ut några pengar på det. När jag bodde i Nacksta gick den mellersta lådans botten sönder, ni kan se det inlägget här: http://cindynilsson.blogg.se/2009/december/byrakrasch.html. Men nu har den mellersta och nedersta lådan blivit knäpp. När man kollar på utsidan hänger liksom lådan ner och det blir en glipa och man ser in lite i lådorna fast dom är stängd. Vet dock inte hur man ska lyckas men det är ingen större fara, visst kan man ha det som det är nu men tänk om hela skiten rasar samman?! Har tagit bort båda lådorna för att testa och spika fast den och hamra på sidan av den men ingenting verkar fungera. Ska som sagt kolla upp lite mer och se vad man annars kan göra.

På återseende!
Kram

Kommentera inlägget här :