Fit for ...

publicerat i Allmänt;
... a "trip"

Bättre att vara fit för en resa än för ett fight, eller vad säger ni? ;). Ska inte nämna så mycket om det eftersom jag vet inte om det kommer bli av. Är också osäker på vart vi eventuellt ska åka. Har för mig att det är Cypern men det kan vara Kreta också, jag vet inte! Hela släkten från två håll ska med och fira en i släkten som fyller jämnt. Hoppas verkligen att det blir av men det är inte förrän om ett och ett halvt år typ, haha!

Men ni vet vad som gäller nu? Det gäller för mig att gå ner i vikt tills dess. Tiden går fort och att bli fit tar sin tid. Lika bra att börja nu. Har bestämt mig för att äta godis på fredag och lördagar, börjar lite lätt. Vill och kan inte tvärsluta. Lika bra att ha två dagar i veckan man unna sig, bättre det än varje dag! Vet att ni hört det här förut men det måste ändras nu. Det är bara jag som kan ändra mig. Wish me luck!

Om det blir av ska jag köra vattenskoter igen, det är bland de bästa jag gjort i livet. Gasen i botten!





(Bilderna är lånad från Google.se)

Kommentera inlägget här :