Blomkål

publicerat i Allmänt;
Håller på med dagens lunch. Det blir ångkokad blomkål med klassiska Rösti, vilken härlig lunch va? ;). Hade ingen aptit igår och inte direkt idag heller men det är gott så det går alltid i. Känner mig bättre idag, det går verkligen upp och ner men det gäller att hoppas på det bästa.

Får se vad dagen har att erbjuda. Väntar mat av en icke "avslöjad" sak som jag har blivit erbjuden att göra. Vet inte om han kommer idag men har försökt fått tag på han så vi får la se. Sedan ska jag ge mig in på att göra tvålarna. Therese kanske kommer också :). Larsa skulle jag också åka iväg med idag men kan inte när jag inte vet om "maten" kommer. Therese åker tillbaka på lördag och de skulle vara roligt om vi kunde umgås en gång till, fast vi har träffats flera gånger sedan hon kom till Sverige, men det är alltid roligt när man inte ses så ofta!

Dags att gå till maten!
Kram

Kommentera inlägget här :