Baresso

publicerat i Allmänt;
Det fungerar nu, jippie! Måste ha varit att man pillat för mycket på kodningen så att datorn inte hann med, men nu ligger allt som det ska under kategorierna. Känns skönt att man slipper "bråka" mer, för har varit på väg att slagit sönder datorn förut. Minns att jag har slagit på fronten på datorn så att den lossnade och då blev man förbannad på det så slog hårt igen och då vart det bra, haha! Ja, som ni säkert vet kan jag ha ett jädrans temperament.

Tidigare idag beställde jag och Tess hårprodukter från Baresso. Har ni beställt därifrån förut? Dom har i alla fall mycket bra varumärken (som frisörsalongerna använder).

Vi båda beställde den här. Den fungerar till mycket. Den ger håret glans, förebygger torr hårbotten och den viktigaste delen är att den fungerar perfekt som värmeskydd. Det är därför jag vill ha den. 145 kronor!

 

Den här beställde jag också. Har haft denna gele förut och den är fungerat bra. Hoppas den hjälper nu också. 144 kronor!

 

Jag ville även beställa en bra hårinpackning men kan inte prioritera det nu.

Kolla in hemsidan: Baresso
(Länken öppnas i nytt fönster)

Kommentera inlägget här :