Visningbordet

publicerat i Allmänt;
Igår var man riktigt trött. Tessan kom över på fika senare på kvällen och vi spelade Yatzy. Det var gamla tider det. Minns när jag precis flyttat hemifrån och hade främmande varje dag av familj och vänner i tre veckors tid. När vännerna var hos mig spelade vi Yatzy och drack en massa kaffe. Det var så roligt.

Gick och la mig vid tio-tiden var helt slut så släckte lampan väldigt fort, tror ni man kunde somna? Nej, som vanligt då! Låg i flera timmar till innan man somnade. Börjar bli en aningens less på detta. Ibland lägger jag mig vid åtta på kvällen för att "varva ner" men somnar ändå inte förrän vid 2-3 tiden. Imorgon ska man upp och jobba så ska lägga mig redan vid åtta för att se "Familjen annorlunda" och "Mammor och minimodeller."

Visningsbordet blev väl bra, har inte mkt att jämföra med. Tessan gav den en klart godkänd, haha! Hade ett litet bord också så man var tvungen att försöka göra det bästa för att göra att allting syns klart och tydligt. Dags att diska och städa under efter gårdagen :).






Puss & Kram

Kommentera inlägget här :