Vilken natt

publicerat i Allmänt;
Usch denna natt var inget att leka med. Brukar ibland få problem med att svälja på kvällarna/nätterna. Det har hänt mer ofta nu och det blir inte bättre när man får panik heller. Det är verkligen obehagligt, men det kan vara kopplat till magkatarren eller uttorkning. Det blir bättre med vatten för stunden men sedan måste man ta vatten igen för att kunna svälja. Ha ni haft så här någon gång? När jag la mig igen var klockan närmare fyra så man var vaken några timmar innan det började släppa.

Får se vad man orkar göra idag. Det blir nog lugnt i alla fall. Ska ta mig ut på en promenad senare, det ska bli skönt. Ska sitta lite med italienskan också har jag tänkt. Sedan kan det bli lite mer pysslande också ;). Det ser ut som ett bombnedslag här hemma, allt detta pysslande tar både plats och gör det kaotiskt i min lägenhet, haha!

Får se vad som händer. Har ätit frukost för ett tag sedan så blir att göra en senare lunch idag. Hoppas ni alla får en fin lördag.

<3

Kommentera inlägget här :