Vilken kväll

publicerat i Allmänt;
Igår var det en otroligt bra och lyckad kväll. Det känns som en evighet sedan man hade så här roligt. Det är alltid roligt att gå ut och träffa vänner och nytt folk men igår var det ännu mer fart och vi dansade tills fötterna började värka, och jag ska säga det att mina fötter brukar alltid värka vilket jag anser är positivt eftersom då dansar man och verkligen håller igång men det känns som det var ett bra tag sedan som fötterna gjorde ont, alltså en lyckad kväll, haha.

En sak till igår som sker väldigt ofta. Jag och Tessan skrattar verkligen jämnt när det blir så. När vi kom in på krogen gick vi raka vägen upp för att invänta E-type och det var helt tomt på dansgolvet men det styrde vi upp. Vi började dansa och när den första låten var slut började det rasa in folk och på några minuter var det fullt med folk som dansade. Det är bara så roligt för alltid när det är tomt på dansgolvet och vi börjar dansa är det helt plötsligt flera andra som står bredvid. Men det är klart, det är alltid någon som måste sätta igång. Men blir bara så full i skratt för det händer ofta.

Jag vill tacka alla för gårdagen. Det var roligt att få träffa nytt folk och jag fick tag i en biljett och det var tur eftersom folk hade börjat köa tidigt för de sista 200 biljetterna och vi skulle nog inte hinna få tag på en. Jag sa till tjejerna att dom får gå utan mig men då ringer Linnea och sa att hon har en kompis som inte ska gå. Hur skönt var det tror ni? Jag hade då verkligen inte velat gå miste om denna kväll. Vi tog en taxi från mig vid åtta för att åka till Linnea som hade några andra på besök. Vi gick ner på krogen vid tio och E-type började spela närmare halv tolv.

Vill också tacka Tess och Tessan för de fina presenterna som jag fick. Fick allt jag önskade mig och lite till. Fick även ett par jättefina örhängen från Sofia (ska ta bilder på dom också så får ni se). Har inte haft orken att sitta vid datorn idag för har legat lite och bara tagit det lugnt. Drack inte mycket igår men mår dåligt idag för jag har en förkylning på gång. Har känts som man haft febertoppar under dagen med frossa, ont i halsen och öronen.

Presenterna från tjejerna. Doftolja, färg till tvålgjutning och ett kit för att göra ett eget armband. Jag hade inte önskat mig det men har kollat på detta kit förut, det känner mig nog riktigt bra med andra ord, haha!

 

Vet inte om jag nämnt vad jag fick mer i födelsedagspresent. Av mamma, Jim och Ida fick jag pengar. En hel del faktiskt.

Sitter och kollar på en ny kamera. Var ju inne på att skaffa en ny innan julen men tänkte bort det men nu när man fått mer pengar kanske man ska unna sig en?! Hittat flera stycken men har nu kommit ner till två stycken. Vet dock inte vilken. Det är inte bara jag som tjänar på att köpa en ny kamera. Mamma och Jim kommer få ta digitalkameran som jag har nu :). Det är inget fel på den men känner att man skulle vilja ha en mer avancerad. Känner speciellt så nu när man håller på att pyssla som man gör och vill såklart ha fina bilder. Gillar även att fotografera.

Har även tagit mig orken att göra tvålar. Måste ju inviga den nya doften (vanilj) och de nya färgerna (svart och lila). Orkar inte lägga upp bilder på det idag. Ska sitta vid datorn en stund till och sedan se klart filmen som går på teven nu. Kommer inte ihåg vad filmen heter men den går på trean.

Kram på er!

Kommentera inlägget här :