Veckan

publicerat i Allmänt;
Det blir många inlägg nu men finner ingen ork att skriva varje dag. Jobbar man inte hittar man alltid någonting annat göra. Just nu sitter jag hela dagarna med att få till alla juridikpapper. Har den jädrans tentamen kvar men inte pluggat på två år så det är inte lätt. Ska skriva ut allting när man fått ordning på det och sedan börja plugga. Italienskan har man suttit med också men har lite kvar där också innan man kan börja plugga, plugga.

Det blir full rulle den är veckan. Ska handla, baka, tvätta, städa, åka till Birsta och åka på jobbet för att lämna PartyLite-sakerna. Det kanske bli någon intervju och eventuellt besök hos coachen. På fredag fyller man år och då ska allting vara klart. Folket börjar komma redan vid ett på dagen. Sedan kommer det komma folk under hela dagen/kvällen.

På lördag blir det fest. Vi ska vara hos mig ett gäng först och äta något gott och dricka för ett sedan åka ner på stan. Det blir nämligen Aveny där E-type ska spela :). Längtar! Men det kommer börja tidigt vi kommer få åka in som senast vid sju, skulle jag tippa på. Men men det kommer bli jättebra.

Snart blir det reklam igen och då blir det duschen. Ha en fortsatt fin och trevlig kväll.
Kramar

Förresten så har jag fått många förfrågningar utanför bloggen om hur jag gör vissa saker vad gäller pysslandet. Ska skriva någon dag så får ni ta del av det :).

Kommentera inlägget här :