Pirrigt

publicerat i Allmänt;
Det är så pirrigt. Just nu håller en person på med halkbanan. Jag minns själv hur jädrans nervös man var innan man skulle göra den, men det var så roligt, skulle gärna vilja köra den igen :P. Hoppas det går bra för henne idag, hon lär ju ringa strax efter tolv då dom kommer tillbaka från Härnösand. Men sa till henne att nu är det snart dags för att boka teorin och uppkörningen men hon visste inget men jag slår vad om att nåt sånt händer idag.

Jag körde banan 28:e Mars 2011 och har för mig att när vi kom tillbaka pratade min körlärare med mig och skulle kolla kön, eller det kanske till och med var innan halkbanan. För jag minns att det blev en stor press och allt gick så fort. Hade teorin den 14:e April och uppkörningen den 15:e. Men man vet ju aldrig, hon kanske redan har bokat allt ;).
Lycka till, hoppas allt går bra!

Somnade jättesent som vanligt och vaknade bara för en liten stund sedan, nu blir det att fixa tvätten och börja tvätta och sedan gå ner och handla. Vet inte hur jag ska lösa alla veckans besyr utan energi. Men idag är man mer tveksam att gå ut i denna storm, kommer tvätten flyga iväg? Haha!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :