Klargörelse

publicerat i Allmänt;
Jag vill bara klargöra en sak angående tidigare inlägg. Jag fick höra idag att folk var oroliga för vad jag hade skrivit men jag skulle aldrig kunna göra mig själv illa. Det spelar ingen roll vad som än skulle hända, jag skulle aldrig skada mig själv på något sätt. Jag är nöjd med hur saker och ting är förutom, ja ni vet, detta med jobb. Men älskar alla mina nära och kära och jag älskar livet helt enkelt. Men ibland kan det kännas tungt. Ville bara skriva det här och ni behöver inte vara orolig.

Har precis ätit Fajitas och har städat hela lägenheten och gått igenom en massa papper och jobb. Nu ska jag ta fram pyssellådan igen och göra fler tvålar. Idag fick jag hem sakerna som jag beställt från pysseltagen.se, vet inte om jag nämnt att jag beställt därifrån?! Fick hem lite småsaker i alla fall för en billig peng. Lägger upp bilder sedan på vad jag beställde och hur allt pysslandet blev :).

Kram

Kommentera inlägget här :