God morgon

publicerat i Allmänt;
Eller vet inte om morgonen är god men det blev en sen natt och en mycket tidig morgon. Tess kom igår kväll och skulle stanna ett tag bara men hon for inte härifrån förrän närmare halv ett, men det var trevligt i alla fall :). Jag hade tänkt tagit en sovmorgon men icke, de håller på här idag också. Vaknar av alla möjliga ljud. Men det ska man inte klaga över för nu har man mycket att stå i idag och imorgon och det är bara att sätta igång.

Jag har eventuellt fått sälja iväg boxningssakerna och stativet så måste till förrådet och samla ihop alla saker och gå till bilen och hämta alla kartonger. Hämtade en hög med kartonger hos mamma i Birsta igår för att jag ska få mer ordning i förrådet. Jag måste verkligen få ordning där nu för att komma åt stativet och alla andra delar. Stativet är ihopskruvad också och den kan jag inte skruva ner själv. Men jag börjar få främmande redan på förmiddagen/dagen imorgon så mamma eller någon annan får så lov och hjälpa mig. Ska kontakta han som ska köpa allting imorgon när det är grönt för han och hämta det.

Jaja, dags att börja med dagens alla bestyr. Hoppas ni får en fin dag.

Kramar

Kommentera inlägget här :