Byrån

publicerat i Allmänt;
Åt middag för en stund sedan och det blev mumma idag med. Sedan har jag nämnt tidigare angående min byrå som håller på att krascha, den har varit sönder ett bra tag men nu har den verkligen börjat ge upp. Den nedersta lådan kan man inte stänga. Tänkte köpa en ny möbel och ha i klädkammaren men känner inte för att lägga ut flera hundra på det och jag gillar min byrå, haha!. Funderar på att åka till Fyndlagret och bara kolla, det kan inte vara äcklligt och handla möbler där? Har annars en annan plan. Det är att ta bort alla lådor och "montera" om den från början. Kanterna börjar släppa också. Som ni kan förstå har den börjat ge upp men jag ger inte upp ;). Kan börja fundera på att ge upp när man testat att montera den bättre. Ska inte skruva ner allt men ändå kolla igenom alla delar. 

Nu ska jag på macken och sedan ringa Sofia som ringde förut. Ikväll är det "Familjen Annorlunda", det får man inte missa!

Ciao

Kommentera inlägget här :