Åkte dit

publicerat i Allmänt;
Jaha, då åkte man dit på en förkylning. Det kommer vara en veckas sjukstuga för mig, om inte mer. Hört att folk ligger med feber i tio dagar. Men jag brukar alltid bli lika sjuk och ligga sjuk en vecka. Hoppas man slipper näsblod denna gång i alla fall.

Ska med morfar till Birsta imorgon om jag inte blir jättedålig under natten/morgonen. Skulle vara skönt att åka en sväng, det kommer bara bli en timme typ som man är borta. Ska köpa ett minneskort till den nya kameran (som förhoppningsvis kommer innan fredag), en golfboll, mat på Willys, hämta ut saker från Panduro som dom beställt hem och sedan lämna min kamera till mamma som hon ska få ta över.

Har legat i sängen i princip hela dagen och skulle ta mig an disken men orkade inte. Jag ska se till och inte ha främmande på några dagar, haha! Igår var det andra dagen som jag diskade en hel hög och har minst lika mycket kvar. Det märks då allt att man haft fullt upp hela helgen med folk. Den sista disken få vara ett tag.

Sitter vid datorn just nu och kollar på juridik-pappren och ska sortera vad man ska skriva ut och vad man har skrivit. Ska fortsätta med det tills man blir riktigt trött igen och då ta en dusch och sedan hoppa i säng. Har en frossa så det får bli en varm dusch.

Just ja, det börjar en film klockan nio som jag tänkte se. Den heter "Collateral damage" och den verkar bra faktiskt, älskar thrillers.

Hoppas ni alla får hålla er friska.

Kommentera inlägget här :