Glaskupa

publicerat i Allmänt;
 
Ibland kan man verkligen få till det. Jag har velat ha en glaskupa där man kan ha en fin dekoration eller nåt annat roligt. Sådana kan vara väldigt dyra och man vill kanske inte lägga ut mycket pengar eller som jag - Jag vill inte ha saker som alla andra och vill hellre göra saker själv. Mycket roligare och mer personligt.
Kom på för ett tag sedan att jag ska skapa min egen kupa. Hade en vas hemma, rosor hemma, och en ros i betong som jag gjort. Fatet köpte jag för en billig peng på IKEA. Satt allt i fatet och satt vasen ovanpå, vasen upp och ner då. Gjorde ett silverfat också som passar. Tog en kartongbit och klädde den med silvrigt silkespapper. Har flera olika alternativ på fat och dekorationer. Bilder på det kommer allt eftersom :).

Kommentera inlägget här :