Receptbok

publicerat i Allmänt;
 
Idag kom äntligen receptboken. Jag beställde den från Ifolor där jag även beställde och designade "Family & Friends" och "USA-resan" boken. Det är jätteroligt att designa :) Receptboken blev dock inget speciellt. De flesta recepten har jag hittat själv på Internet och vissa recept har man fått av dom man känner. Många av recepten har jag aldrig tillrätt och inte ens ätit, men snart ska jag ha ätit alla recept i denna bok, haha! Eftersom man vill hitta det roliga med matlagning så är det bra att bli inspirerad i bokform än att ha recepten på datorn.
 
 
Det är bra med ett plast-omslag då denna bok så klart kommer vara i köket :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna blev tyvärr inte så fina, men jag lovar att boken är riktigt snygg :). Nöjd!
 
Undra vad man ska göra för god mat imorgon då. Är bra sugen på "Biff med mango" ni ser den i innehållsförteckningen här. Det verkar så gott! 

Kommentera inlägget här :