På jobbet!

publicerat i Allmänt;
Sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska bli sju så man kan få börja stänga ner. Det är riktigt lugnt, vi har haft en så kallad "kanonstart" vilket innebär att alla går ut samtidgt och dagen är då uppbokad på denna tävling, vilket i sin tur innebär att inga andra kan komma och spela. Det kommer nog bli mer fart när dom börjar droppa in vid fem eller sex.
 
Har inte orkat eller snarare inte hunnit uppdatera. I söndags gick jag över till Tessan och blev där ett tag och vi båda var helt slut. Kvällen var bara lugn. Igår var jag hemma närmare halv fyra från jobbet, skyndade mig till tvättstugan och lade in två maskiner, hem och byta om för att ta en promenad och gå och handla, efter det blev det tvättstugan igen och tillaga middag. Gjorde smaksatt bulgur och stekte lövbiffar och gjorde en jättegod skysås till. Igår kväll låg jag och såg filmen "Den onda dockan". Hade för mig att den var otäck men jag skrattade bara, ska se dom andra filmerna också tänkte jag, haha! Får se om dom andra är bättre.
 
Eftersom jag sitter på jobbet nu så får jag föra över helgens bilder imorgon för då är jag hemma tidgare. Ska göra lite småjobb nu så skriver om resan i nästa inlägg. Kramar!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :