Håller andan

publicerat i Allmänt;
Sitter i soffan och håller andan. Har precis sprejat en sak. Det trycker mot ögonen och huvudet, ska spreja en gång till sedan får det vara bra. Ska inte skriva vad jag håller på med för det ska bli en överraskning till moster :). Kom på för en stund sedan att jag ville ta med mig någonting till henne och sitter och pysslar lite nu. Det ser inte ut som man har städat idag, haha! Hon läser min blogg och därför vill jag inte avslöja någonting. Lägger upp imorgon när man kommer hem.

Ska hämta mormor strax efter tio för att sedan åka till Birsta en sväng där jag ska småhandla och mamma ska nog åka med oss. Efter den turen ska vi fara till ICA Matfors då jag äntligen få köpa den goda salladen, som man längtar. Ska nog in till mamma och Jim en sväng också. Men ska ut dit först och främst för att träffa moster och kusinen :).

Ska se om det torkat nu och göra klart. Har en hel idéer och vill inte vara vaken hela natten. Ska öppna fönstret också för det kan verkligen inte vara bra att andas in detta, skulle egentligen göra det ute, haha! Jaja, bara det blir bra så får man stå ut.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla! Kramar

Kommentera inlägget här :