Shoppat

publicerat i Allmänt;
Nu har man nyligen kommit hem från en Birsta-tur. Orkade inte kolla och göra allt jag skulle göra för var så hungrig. Men gick runt på diverse butiker i Birsta sedan avslutade jag med Coop för att handla de goda vegetatiska ostschnitzlar men tror ni dom fanns? Nej! Det är så typiskt att de aldrig ska finnas när man vill ha dom. Köpte nå helt annat som såg intressant ut. Fanns en hel "serie" med denna mat. Jag köpte Broccoli cheese nuggets, det lät gott och det ser gott ut. Köpte även med mig en sallad från Coop med ett gott bröd så nu är man mätt i magen. Ska inte gå till Ninas jobb före kl 15. Så nu kan man bara vänta och kanske ta sig en tupplur, helt slut!

Jag köpte saker för flera hundra, av pengar som jag inte har. Men nu köpte jag bara för att prova och se vad som blir det bästa för morgondagens outfit. Hittade även en topp som jag velat ha länge som bara gick på 50 kronor nu så den kommer jag behålla. Kanske kan ha den i morgon också.

Under detta inläggs skrivande har jag testat lite kläder, ska egentligen vänta tills jag har byxorna. Men har kommit fram till det att de lutar åt de rosa ändå.


Köpte den svarta toppen idag, de rosa halsbandet och benvärmarna


Köpte de rosa örhängerna och de rosa hårbandet. Hittar inge bra frisyrer för 80-talet men kan man inte ha som första bilden precis här ovan? Alltså en toffs på sidan?

 

Köpte också

* Ett turkost smalt skärp (Ska lämna tillbaka det)
* Ett svart smalt skärp ( Kanske lämnar tillbaka det)

* Den svart/vit randiga tröjan (Den passade inte så den ska tillbaka)

* En annan randig tröja (Den ska också tillbaka)

 

Skönt att lite ska tillbaka ändå. Den svarta toppen vill jag ha kvar (Se bild ovan). Den kostade bara 99 kronor på H&M. Kan lägga upp mer bilder på kläderna och outfiten sedan, då allting är klart!

Kommentera inlägget här :