Onödigt inlägg ...

publicerat i Allmänt;
Behöver/Vill ha ... Känner att jag behöver ändra min klädstil. Det låter illa men det är inte så det är utan jag klär mig alltid i bekväma och sköna kläder, vilket mestadels då består av kostymbyxor och något svart linne eller tröja. Är inte mycket för färger och har alltid ogillat jeans. Äger bara två par jeans nu. Ett par Dolce & Gabbana som köptes i Bulgarien sedan ett par från H&M. Tycker om dom båda rätt mycket men ett par är alldeles för stora vilket gör att man inte trivs i dom. Sedan jeansen från Bulgarien använder man typ bara om man ska på affären eller så. Men man ska ju alltid klä sig i det man trivs i, men har börjat tänkt på att man kanske skulle haft lite andra kläder i mer färg. Vet precis vad jag tycker om och vad jag vill ha, men inte haft ekonomin för att handla någonting i klädväg utan prioriterar lägenheten nu vilket är på god väg uppåt och klart!

Kom på att mamma frågade när jag skjutsade henne och Sandra till travet förra helgen, så frågade hon om jag saknade någonting i klädsel för hösten. Där kan man nog lura lite grann, haha! Nej nej men har mycket kläder i alla färger och form men det är just att man inte använder det man har. Ni ska inte missuppfatta mig, det är ändå fina kläder jag har men det kan alltid vara roligt att kanske har ett par extra byxor eller jeans. Eller kanske en häftig skjorta vilket man inte heller är så förtjust i, haha! I alla fall så har jag hittat en hel del kläder som jag vill göra plats för i garderoben. Har rensat där nu men det är fortfarande fullt, men man kan alltid hiva iväg mer kläder för att få plats med nytt.
In with the new and out with the old, right!?

Här är några av de plagg som jag vill ha. De är direkt inte höstkläder. Men då har man bra ytterkläder för hösten. Så det behöver jag inte bry mig om i år. Har hittat en del plagg som gör en fulländad outfit.

Snyggt att ha dessa tröjor tillsammans med skinnimiterade leggings

 

 

 

 

Snyggt med ett linne under och snygga byxor/jeans.

 

 

 

 

 

Dessa jeans fastnade jag direkt för faktiskt, var över ett år sedan, kanske dags att klicka hem dom?

 

 

 

 

Snyggt med skinnimiterade leggings

 

 

 

 

Dessa skor är riktigt snygga för höst/vinter. Har ett par redan men känner att man vill ha lite mer "festliga" skor utan klackar.

 

Har hittat mer än detta. Hittat snygga underkläder också!

 

Nu är det dags för lite kvällsfika och sedan en film. Är helt slut efter dagens auktion. Det gick jättebra och det var hur mycket folk som helst. Förstår inte vad allt folk kom ifrån. Men for hemifrån närmare halv 9 imorse, så det blev en heldag!

 


Puss & Kram

Kommentera inlägget här :