Shopping, Check!

publicerat i Shopping;
Nu har man handlat det som var viktigast. Vill tacka mamma för allting. Hon gav mig pengar för att kunna köpa lite nytt. Morfar bidrog med en slant också och mamma med resten. För ungefär 1900 kronor fick jag (skona är inte räknad i denna summa):

* 2 par jeans
* Långskjorta
* Svarta byxor
* Snyggt linne
* 2 st koftor/cardigans
* Fin blus
* Pyjamas
* En velour-dress (byxa och tröja)




Koftor/Cardigans, 140 kronor på Cubus (30 % rabatt), ord. pris 199 kronor.


Pyjamas, Cubus, 249 kronor.


Velour-dress, Cubus, 280 kronor (30 % rabatt), ord. pris 398 kronor.

Pyjamas och velour-dressen kanske inte var de viktigaste men har ändå fått nya byxor och tröjor nu. Pyjamas sover jag i eftersom man är så frysen. Så skulle behöva minst 5 stycken. Velour-dress har jag velat haft länge och passade på nu när det var rea. Men ska kolla igen om det är någonting jag vill ha.

Det känns otroligt skönt med nya kläder. Det behövs! På måndag börjar ett "nytt" kapitel i mitt liv och det kan ju vara bra att starta igång med en ny garderob, haha!

Detta inlägg tog tid. Fick oväntat besök. Men nu så är det klart. Nu blir det en dusch och sedan se om det är något bra på teven.
Kram kram!

Kommentera inlägget här :