Ny header

publicerat i Allmänt;
Nu är söndagen här igen. Men det har varit en bra helg så det är lugnt. Ska jobba i stan i morgon sedan blir det eventuellt att jobba i Birsta några dagar också den här veckan. Senare ska jag ta mig en promenad och avsluta den med handling. Måste ha så man klarar sig med den mat man ska äta under veckan. Har mycket mat men man måste ju alltid handla bas-sakerna som nu är en massa grönsaker och frukt. Nu när man ska jobba imorgon vet jag inte vad man ska ta med sig mer än matlåda. Har alltid haft en cola och en chokladbit ;). Men får ta med mig bananer och en extra macka.

Sitter med bloggen igen och är mycket trött om ögat. Somnade inte förrän vid tre i natt eller så, fastnade vid en film. Sedan vaknade man vid halv åtta. Nu är en header klar, tror jag kör på den. Bara några småsaker som ska fixas men det är inte hela världen. Det enda som stör mig är den jädrans svarta pricken som finns på headern. Det verkar vara någon kodning som länkas till "Index" men har sökt igenom allting och kommer inte fram till någonting. Frågar en gång till, någon som vet vad det är?

Tänkte se om det fanns en tvättid i dag för att tvätta några mattor som mamma ville ha tvättat, men orkar inte idag. Tur att det inte var någon brådska. Fick även med mig en säck med burkar. Kommer ta bilen när på affären och panta ;).

Nu blir det att fixa någon lunch för att sedan gå ut en sväng. T har något problem med bilen så ska ut och kolla läget. Kram kram

Kommentera inlägget här :