Lämna Sverige

publicerat i Allmänt;
Varför är jag så inne på att lämna Sverige hela tiden? Förstår inte vad som lockar mig men tydligen ligger det i släkten. Mamma skulle fara runt som ung och pappa älskar att resa. Måste ha fått detta från dom båda. Men skulle inte vilja lämna Sverige och lilla sundsvall för evigt. Älskar sundsvall men vill ändå kunna komma iväg och få några livserfarenheter innan man bildar familj, då är den rätta tiden just nu! Kommer inte klara att vara bort mer än ett år skulle jag tro, kommer ha hemlängtan hela tiden, haha!

Som jag varit inne på sedan jag var 16 år är att åka till USA ett år som au pair. I början av det här året var jag inne på att som au pair till USA eller till Afrika, gissa vad? Har skapat min profil igen nu på en au pair sida ;). Har hittat en jättefin familj i Afrika som är svensktalande. Har skickat min ansökan till dom.

Om det kommer en bra familj i ett land man "vill" till, kommer jag defintivt åka om det löser sig med allting. Känner att man måste vara borta minst 6-7 månader för dumt att ge sig av med lägenheten i nån månad bara (om man inte kan hyra ut den vill säga) sedan vart ska man göra med alla saker? Svårt att lämna alla möbler hos någon, man vill inte sälja sakerna och det blir dyrt med att magasinera
dom.


Nä, nu kallar duschen! Sedan ska jag gå och möta upp bruden innan det blir handling för middagen. Ha en trevlig fredag!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :