No regrets

publicerat i Allmänt;
Fy fan för vissa människor, ursäkta språket. Nu har jag tänt till igen, känner mig så fruktansvärt irriterad. Vet i alla fall vilka som är ens vänner och familj, de räcker gott med er alla. Det är ju självklart roligt att träffa och lära känna nytt folk :P. Vet inte vem jag fått mitt humör i från, men kommer någon på fel punkt är det kört om jag har klargjort att det är de, så enkelt är det - No regrets. Men det har inte hänt någon gång, fast det varit nära. Som humöret är just kan orsakas mkt av den nya livsstilen nu också. Har bara gått en vecka i dag så tar ett tag innan kroppen kommer in i det.

Jaja nog om det. Generellt har det varit en härlig dag. Har jobbat på en av favoritställerna så man kan inte klaga. Ska gå ut en sväng nu, när man kommer hem ska man tända en massa ljus :). Det är så kallt inne, vet ni när dom slår igång värmen i lägenheterna?


PS Kanske fortsätter fixa bloggen senare i dag ;).

Kommentera inlägget här :