Btw

publicerat i Allmänt;
Btw, har kollat igenom bloggen lite snabbt. Fy vad tråkigt det ser ut, med billdlösa inlägg. Men har som sagt digitalkameran också. Ska kolla lite mer på julpysslet jag tänkte fixa och mer saker jag vill ha. Kan lägga upp sånt så blir det bilder i alla fall.

Just ja, häromdagen gick jag in på Hemköp efter jobbet och gick av en "slump" förbi ljushyllan och vet ni vad jag fann? Jo det ska jag tala om. Jag hittade ljusen som doftar som nytvättat. Mamma köpte ett sånt ljus för många år sedan som hon inte tänt, men det luktar typ nytvättat alltså riktigt gott och fräsht. Har hittat sånna i doftpåsar men då luktar dom inte riktigt som man vill. Men dessa luktade verkligen som mammas ljus.

Intresserad?
Kolla på Hemköp, finns i större glasljus och värmeljus. Köpte självklart båda, haha! Har tänt dom och det luktar gudomligt. Kan ta kort på ljusen också, får se när det blir.

Ciao!


Kommentera inlägget här :