Hemma

publicerat i Allmänt;
Vilken skön promenad det blev i dag. Gick hemifrån strax efter halv tio och var på DollarStore vid kvart över tio, det tog ett tag med andra ord. Strosade runt på Dollar en stund och hittade lite småsaker. Sedan gick jag till City Gross för att handla lite kött, grönsaker och älskade Blue Keld. Blue Keld är den enda kolsyrat vatten jag kan dricka eftersom man känner inte kolsyran alls. Björnbär är favoriten och Kiwi/Lime.

Efter handlingen var det bara att gå hemåt, på väg hem gick jag förbi bibblan för att skriva ut CV. Var skönt att ta två flugor i en smäll så slipper man gå dit sen. Väl hemma gjorde jag lunch och nu har man precis ätit så ska plocka undan lite och dona på.

Just ja, känner att man får problem med svanken och höften när jag går, jag undrar om man är "sne" eller är om man är "ojämn" ;). Jättejobbigt är det, det kan ju iofs vara skona man har också. Slänger in några bilder på vad man kom hem med.


Nachochips, 10 kronor


Handtvål, 10 kronor


Tejp, 10 kronor


6 stycken silverkrokar, 10 kronor


En stor och fin presentpåse, 10 kronor (Julklapp)


Fin ängel, 20 kronor (Ev. till julklapps-tavlan)


Silverfat, 20 kronor. Dock inte jättefint men ska dekorera den med blockljus, kottar, mossa osv för julen :)


Ljuslykta, 20 kronor. Självklart kommer man aldrig hem utan nåt med ljus ;). Funderar på att hänga den i taket ovanför de runda bordet.

Ha en fortsatt trevlig dag!

<3

Kommentera inlägget här :