God morgon

publicerat i Allmänt;
Har precis ätit frukost och ska börja sortera tvätten så det är klart, har tvättid 11 men brukar gå dit en 20 minuter innan då det kan vara ledigt redan, om man har tur vill säga :). Hoppas verkligen att det inte blir något fel på nån maskin idag. Då ringer jag hyresvärden, för det ska ju inte alltid vara något fel. Mellan tvättstugan ska jag gå över på macken en sväng och posta ett brev och passa på att städa.

I går kväll tog jag och Tessan en promenad, samma sköna promenad som avslutas på affären, haha! Vi ska se till att ta en promenad varje dag, nu har vi gått tre dagar i rad så hoppas det fortsätter.

I kväll blir det förhoppningsvis en till prommis och sedan rätt lugnt för imorgon är det jobb igen. Jobbar till 14 bara men efter jobbet ska jag på stan och kolla runt på änglar och gå på bibblan för att skriva ut två stycken CV som Jim skulle ge till några bekanta. Skrev ut ett CV  i fredags för igår var det tänkt att jag skulle på ett rekryteringsmöte men det hade tyvärr blivit inställt. Min sista färg på skrivaren tog då slut men då är det bra att ha gå till bibblan :).

Fredag blir det en trip till Birsta med Tessan i alla fall, sedan får man se vad denna helg bjuder på. Ska ringa till morfar och se om vi kan boka in någonting i helgen så får man städningen hos han gjord. Nu när det inte blev av i helgen. Vill att gubben ska ha det fint såhär mot vintertider.

Dags att sortera tvätten, ha en fortsatt trevlig dag!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :