Shopping ...

publicerat i Allmänt;
Vad less man blir. Hade skrivit hur mkt som helst och det blev fel på sidan så allting försvann, suck! Ska se om man får till inlägget igen.

Hoppas allting är bra med er iaf, men det kanske inte kan vara mkt bättre med tanke på det underbara vädret. Sitter inne nu men har faktiskt varit ute idag. Gick med Sandra ner till stan och hem från stan. Blev en del shopping. Ville ha någonting nytt eftersom imorgon ska man 80-årsfest. Blev sponsrad till det. Jim kom med en slant imorse :). Vill återigen tacka han. Köpte en klänning på Gina som jag är osäker på, tror den ska lämnas tillbaka. Hittade en blus på H&M som fick följa med. Den ska jag inte lämna tillbaka.

Sandra har också hjälpt mig applicera på brun-utan-sol. Har testat det själv i flera år men har alltid blivit fläckig så inte orkat med det. Men Sandra är duktig på det så hon fick hjälpa mig idag. Applicerade en gång själv igår och imorse var man randig och fläckig. Men hoppas denna gång blev bra. Ska applicera en gång till själv senare ikväll. Hoppas det blir bra för annars får jag skaffa mig en overall som man kan ha på sig imorgon, haha!

Sedan det här med min nya "livsstil." I går blev det varken godis, dricka, stark mat, kaffe osv. Men idag på stan fick en dricka och en chokladbit följa med hem, men nu är det helg ;). Brukar alltid vilja börja med sånt här på en måndag men eftersom man började på en torsdag så är det ju helg nu. Ska inte äta någon efterrätt imorgon och då blir det inget sockerintag.

Sedan detta med träskylten - Believe som jag köpte häromdagen skulle ju målas svart. Sagt och gjort gjorde jag det samma dag. Trodde dock det skulle bli bättre än vad det blev. Var svårt. Men som ni alla kanske vet har jag svar och lösningar på allt. Träskylten är 2 cm tjock och då kom man inte åt med en stor pensel, vad gör man? Jo man fick ta en massa tops, det blev helfärgat iaf. Nu har man stått och stampa på flera ideér med dessa tavelhyllor och man kommer inte fram till någonting. Behöver nog hjälp nu :).

För en stund sedan blev man klar med städningen här hemma. Dammsög och torkade golven. Gillar att städa på fredagar för då har man det helgfint.

Har inte kört bilen sedan i söndags och bilen har då stått på samma ställe i flera dagar. Pratade med en granne igår (som jag känner sedan tidigare) och hon sa att man får inte ha bilen på samma ställe ifall det är någon som kommer och ser det. Fick smått panik och flyttade bilen nu imorse på andra sidan huset. Spelar ingen roll vart man flyttar den bara den inte står på samma ställe eller på samma sätt. Det är ju bara en P-skylt och där gäller det väl 24 h timmars parkering bara?


Dagens shopping


Några hårspännen från H&M


Klänningen från Gina


Blusen, testat det till en outfit. Men ni ser lite av blusen iaf.


Jag vet det ser helt muppigt ut med mitt sido-hull och helt osminkad, hehe. Blusen är korvad under kjolen också. Men kan nog göra så att det ser bättre ut, förhoppningsvis ;).


Efter målningen






Nya mattan i hallen

Det förra inlägget som försvann blev mkt bättre än detta, men orkar inte skriva bättre.

Kommentera inlägget här :