Nu är det dags för ........

publicerat i Allmänt;
Nu är det dags för städning efter gårdagens festligheter. Blev inte alls så mkt skräp men en hel del spill på golven, märkte inte alls att någon hade spillt, haha! Men skönt att få städa så man kan ta sig en lugn och skön kväll. Kanske blir att gå över till Tessan och se Eurovision men får se om man ska pina sig att se det. Fast det är spännande och se hur långt Sverige kommer, vad tror ni?

Har precis ätit lunch, sent jag vet. Hann inte äta någonting eftersom vid 1 for jag och Tessan till Matfors för att lämna tillbaka Jim's bil, hon fick köra Dacian och jag tog min lilla pärla, den går fint kan jag lova. Men den är dock inte ren på framrutan längre. En fågel-jäkel gjorde nummer 2 och det var inte lite heller. Spolade rutorna och det är mkt kvar, haha! Får se om man får till det imorgon så bilen är fin när man ska hämta mormor och köra tillbaka till Matfors för att fira moster.

Nä, nu ska man göra sig lite kaffe och sätta igång här. Hade så bra!

Kram kram

Kommentera inlägget här :