Musik efterlyses ...

publicerat i Allmänt;
Är det någon som har en bra playlist som man kan få ta del av? Då kan ni gärna kommentera de låtar som ni sitter på :). Tänkte fixa en bra skiva för min pärla som kanske kommer i slutet av denna vecka. Ska bli spännande har ingen aning hur Nissan-bilen kan se ut, det gör det spännande :). Det spelar egentligen ingen roll hur den ser ut bara man är säker när man kör den. M skulle byta bakaxel på den först. Han är så snäll, han vill inte ge mig en "skitbil" för han vill att jag ska vara säker i bilen ifall olyckan skulle vara framme.

(Bilden är lånad från Google)

Kan detta var min pärla? Inte just denna bil men denna modell! Skulle tippa på att det är en liten och behändig bil iaf :)

I dag var man vaken med tuppen också, kan banne mig inte sova. Men de har hänt mkt på en kort tid så man kanske är stressad i sig själv. De har dock hänt typ bara bra saker, men de kan ju ändå tära på en ;). Ska stänga av datorn vid 7 ikväll eller nåt sånt!

 

I morgon bär det av på den andra intervjun, hoppas verkligen man får detta jobb. Det är 6 månaders provanställning som kan leda till fast arbete. Det skulle vara underbart!

 

Känner mig ännu inte nöjd med lägenheten riktigt än ;). De är ju bara småsaker men har svårt att fylla upp hyllorna. Sedan har jag målat 2 listor på köksbänken, en måste målas om lite mer eftersom när jag drog bort maskeringstejpen lossnade det lite, haha! Hoppas man kan få till det.

 

Sedan är det 3 stycken tavelhyllorna, en ovanför teven och 1 st ovanför soffan. Funderar på att köpa en liten smal och avlång vas som man kan ha ståendes. Har nu tagit bort bilden på mig och Sofia samt girafferna. Får se helt enkelt hur det blir. Måste även fixa rullgardinerna, ljuset gör att man inte kan sova. Måste ha kolsvart när jag ska sova och de har jag inte haft sedan i somras i andra lägenheten. Har satt fast en själv i storfönstret i vardagsrummet men de blev inte bra (ljuset kommer igenom). Har köpt en likadan fast som är kritvit och den tar inte alls in ljus (den ska sitta i lillfönstret i vardagsrummet). Har en del saker att fixa med andra ord. Men tar nog hjälp av någon med rullgardinerna för höll på en hel dag för att få upp en rullgardin. Fick ju såga av den och klippa och skruva om och om igen :P.

 

Förrådet är iaf klart nu, känns skönt att få röjt det sista där (bara kartonger som ska slängas). Nu är det dags att fixa cykeln. Har typ inge luft kvar i däcken sedan ska jag ner till PO:s där cykeln är köpt för att fixa ett nytt cykelstöd.

 

Nä, nu ska jag dona på lite här hemma :). På återseende!

Kommentera inlägget här :