Kaffe

publicerat i Allmänt;
Du börjar det lukta kaffe, underbart när man hör kaffebryggaren. Har hunnit med en del idag. Passar på medans man hinner. Denna vecka kommer bli fullt upp också. Har ringt för att kolla sommarjobb på ISS för har bara juli-månad på assistent jobbet, det är inte bara bara men känner att jag vill jobba lite mer. Sitter med att skriva CV för att ansöka om ett annat assistent jobb. Precis när man börjat kolla på CV ringer Jim och säger att en tjej på kontoret deras ska sluta och frågade om jag var intresserad, självklart säger man då. Så Jim skulle lägga fram ett ord för mig :). Ska kolla om det finns fler jobb att söka så man kan skicka in fler CV, bättre med för många.

I morgon blir det jobb och är hemma vid halv 3 då är det bara och vänta tills läkaren ska ringa vid 16. Ska gå igenom igen för det har inte blivit bättre med magmunnen. Efter det kanske det blir att åka in till Bilprovningen för att få motorrummet tvättat ;). Ja ni, ibland har man det för bra. Under huven nu är det mkt skit och det är bra att få det rent. I såfall ska jag vara där strax innan 18 så ska T fixa det.

Måste även åka till morfar någonting (helst under denna vecka) och hjälpa han med städning. Blir jobb på torsdag också sedan måste jag tvätta innan lördag då det är 80 årsfest (moster 50 och kusinen 30 år). Ska ta kontakt med M för att kolla över försäkringspappren så man får dom m.m. Ja, det är en massa fler saker som ska fixas så orkar inte ens skriva upp dom, haha! Fast man får prioritera det viktigaste först.

Hoppas iaf att Jim får in mig på en intervju :) Nu är det kaffedags och sedan dona på lite mer. Kommer nog på en massa fler saker som ska fixas, haha! Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentera inlägget här :