I dag gäller ...

publicerat i Allmänt;
I dag gäller det. Sitter och väntar nu på att få börja gå till min andra intervju på tryckeriet :). Hade bestämt mig för att inte vara nervös men känner av det nu. Längtar så mycket för att det ska bli roligt nu när man får kolla lite mer ute i produktionen så kanske bara är spänd fast det känns som nervosistet. Har ju träffat dom förut så är inte nervös för det eftersom dom är så trevliga allihopa. Det känns som man har gått till final på nå vänster, antingen åker jag ut eller vinner (får jobbet eller inte). Men håll gärna tumman från kl. 11 och framåt ;).

Förresten igår märkte jag av en knöl bakom höger öra. Måste se hur det ser ut sen, usch gillar inte knölar! Ska till mormor efter intervjun och äta lunch så hon får ta en titt.

Nu ska jag packa och se så man har med sig allt i väskan. Inte för att jag behöver ha med mig nåt speciellt men plånboken är alltid bra om man ska svänga in på Konsum på väg hem ;). Ha en fin dag allesammans, på återseende!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :