Hemma igen

publicerat i Allmänt;
Det gick bra idag. Nu är det bara att vänta till torsdag eller fredag denna vecka när de ska höra av sig och ge domen, hehe! Det blir mkt att lära kan jag lugnt säga och man blir lite rädd, men vet att jag lätt skulle klara av det för jag är faktiskt mkt intresserad av den här grafiska delen också. Sedan använder man Photoshop och Indesign om det är någonting som ska ändras åt kunden och dessa program kan jag. Men det skulle vara skönt men ska inte stressa mig upp för detta för då kan man bli besviken ifall man inte får jobbet.

Efter besöket på tryckeriet gick jag till mormor som bor bara gatan nedaför tryckeriet. Där bjöds det på en god lunch: Vegetariska biffar (tomat och basilika), rotfrukter med purjolök. Sedan hjälpte jag henne lite grann och vi surrade på om allt möjligt :). Men shit va kallt de var, har ju tagit bort de tjockare kläderna, fick t.o.m brainfreeze, haha! Men nu sitter man och dricker kaffe och börja tina igen ;). Efter det blir att gå till förrådet med mer saker och kolla om man har en bok kvar som någon ville köpa. Sedan blir att plocka ihop, vill hålla efter här hemma.

Ni få ha en fortsatt bra dag! Får se om man kommer med något till inlägg om man fått för sig någonting ;)
Kram kram

Kommentera inlägget här :