Ett mysterium

publicerat i Allmänt;
I dag måste ett mysterium lösas. Skulle ut till Birsta i morse för att handla och hämta några kartonger på mammas jobb. När man sätter sig i bilen på morgonen är mitt skal till bilstereon borta. Brukar alltid ta bort den och lägga den i handsfacket, har dock aldrig tagit in fronten heller (alltså, tagit hem den). Sökte den överallt men den finns inte någonstans, varken i bilen eller hemma! Vad kan den finnas då tro? Är verkligen helt förbryllad. Använde stereon när jag hämtade mormor igår och när jag lämnade av henne hemma slog jag nog aldrig igång den. Sedan vet jag inte riktigt. Men som sagt har jag aldrig tagit in den så varför skulle man göra det igår? Det är inget tecken på "inbrott" heller. Om det skulle vara någon skicklig jävel så är dom ju dummare än dummast att bara ta fronten. Själva stereon sitter ju kvar. Om man nu skulle ha tagit ur den ur bilen så kanske jag tappade den men den finns inte där och det är någonting som alla nog skulle tagit. Men åter tillbaka så ska jag inte ha tagit ut den från bilen. Man skrattar för det är helt skumt, men börjar bli frusterad nu, haha! Ska ut igen och kolla.

Rebecka ska komma hit efter jobbet och hämta kartongerna så hon kan börja packa. Denna dag kommer bara vara lugn för mig för ska ladda upp för morgondagens inskolning :).

Ni få ha en fortsatt trevlig dag. Kramar

Kommentera inlägget här :