Uppdatering ...

publicerat i Allmänt;
Men vad är det nu tro, har inte uppdaterat på två dagar ;). Har ju varit en höjdare på det. Men lägger upp ett inlägg nu iaf.

I söndags blev de långpromenad med Tessan i de sköna vädret, sedan hem för att dricka kaffe och en massa surr om allt möjligt, trevligt :).

I går blev det ännu mer promenad, jag och Rebecka gick ner till stan, strosade runt där ett bra tag, sedan till Willys för att handla middag och sen hem till mig. Vrålhungrig var man när vi kom hem vid 14 så det blev en snabblunch då och sedan ringde telefonen då kom Sandra och Desrée på en kopp kaffe och surr. En stund efter kom Reneé, så fullt hus ja och mycket trevligt :). Senare gjorde vi middag, det blev kycklingsallad med vitlöksbröd, så gott!

I dag blev de lite doning i lägenheten. Nu ikväll kom Tessan på en kopp kaffe och vi såg Armageddon och hon har nyss gått hem!

Hur går det med lägenheten? Nu är väggtexten i hallen typ klart, de va mkt svårare än vad man hade trott men det funkar nog, lite små justeringar bara. Sedan är det då hur man ska ha på tavelhyllan ovanför teven men har mina ideér. Köpte textilrosor på butik Annelie's som man kan dekorera hyllan med, bland annat! Kan visa en bild imorgon på hur rosorna ser ut, men dom är jättesöta. Dels är jag chockad att jag köpte rosa rosor, jag som inte är "rosa" av mig. Sedan att jag köpte rosor också för den delen, eftersom man inte är så "puttenuttig" av sig :P. Men det är sött. Jag gillar blommor och sånt men just i inredning om man säger så, haha!

Nu blir det att sitta lite vid datorn och hoppa in i duschen och sen sängen, ska försöka somna tidigt för en gång skull. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram kram!!!

Kommentera inlägget här :