Shopping

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag och gör detta inlägg vid mitt nya skrivbord :). Har inte haft ett skrivbord/databord sedan jag bodde hemma, har suttit på soffan eller sängen då vilket har orsakat skador på kroppen. Det är inte ergnomiskt för fem öre. Men tänkte ha detta bord när man sitter mkt vid datorn annars är det bara att flytta in bordet till klädkammaren. Riktigt skönt är det iaf. Det var en liten utmaning att bära en stor IKEA-kasse på axeln sedan bordet i handen, men tur att man inte har långt från bussen tills man är innnaför dörrarna hemma. Tess shoppade en del också idag.

Fick även med mig ljus, ljusstakar, örhängen, handdukar, tändare, mat, dekorationsstenar, skärbrädor, servetter hem. Det är vad jag kan komma ihåg nu.




 

 

 

 

 

Nu är det snart dags för mat. Har revbensspjäll i ugnen. Efter det blir det duschen och mer "dona på" innan det blir teven kl: 8

Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therése:

HEhe..ja det blev ju lite grejer för mig med :) Det där blir jättebra, nu kommer du inte att få lika ont i kroppen när du sitter vid datorn.

Kommentera inlägget här :