Älskade mamma!

publicerat i Allmänt;
Världens bästa mamma fyller år idag. Grattis mamma på din 45-årsdag, jag älskar dig <3
Vi ska fira henne i slutet av mars då det blir en utedag på sjön. Skoteråkning, kolbullar, fiske, biljard m.m. Ska bli roligt med hela släkten!

Man har åter igen varit flitig också. Efter körningen var det bara att åka hem och pyssla på lite innan lunch. Sedan ut till förrådet och organisera om och försöka hitta några saker, det tog ett bra tag men nu kommer man in där och vet vart allting ligger. Tog ut klädkammardörren och en säck med massa annat smått & gott. När man kom tillbaka in blev det lite teori, har en del att fixa för morgondagens körning. Ska bland annat ha säkerhetskontroll (inre, yttre, under motorhuven). 

Mellan pauser från plugget har man donat på ytterligare här hemma. Ni måste ju börja undra vad man håller på med egentligen, när man bor i en sådan liten lägenhet? ;). Men det är som nämnt tidigare mina projekt och ideér. Men det blir som en hobby att inreda, måla osv. Men som sagt ska jag fixa lite småsaker till sedan är det tipp topp med lägenheten. Har inte gjort mkt mer i klädkammaren idag, några ändringar har det blivit. Sedan har jag gjort en liten "tavla" med min fula handstil, haha! Men ska ev. skriva ut någon text och sätta in istället. Den passar så bra in i hallen. Har gjort en annan dekoration vid teven. Har lagt upp några bilder från dagens göra!

Är det någon som har en idé på hur man kan göra ett hål i en liten sten? Det ska finnas plats för ett litet värmeljus? Tänkte se om man kan fixa ett hål i stenen så man kan ha ett ljus på hjärtat (se bild nedan).


Hallen (Hjärtat vill jag ha hål i)



Ursäktar för dålig handstil ;)






Eftersom stenarna i hallen dekorerades om hade jag inte plats för dessa fina blommor (Jotex) så satt fast dom för tillfälligt i toalettrullshållaren, haha!


Åter till plugget! Ha det bra gott folk!

Kommentera inlägget här :