I got a need f.....

publicerat i Allmänt;
I got a need for speed. I dag har jag kört på motorvägen för allra första gången, gick mkt bra faktiskt. Blev åksjuk vid 80 km/h för 2 veckor sedan och gruvade mig för motorvägen, men nu behöver jag inte vara nervös nå mer ;). Vet det låter helt sjukt att bli åksjuk när man själv kör om jag inte ens är det i vanliga fall, men kanske är spänd och nervös bara?

Målningen är snart helt klart. Ska rolla en gång till och sedan se hur det blir. Köpte en ny färg idag och det kommer att räcka, tack och lov! Blir riktigt bra, har lite mer planer för lägenheten men ska nog vara mättad på omdoning. Som sagt är det bara lite småsaker kvar sedan är det inge mer som ska fixas eller inhandlas :).

Återkommer med bilder lite senare eller imorgon, ska ta det lugnt ett tag nu innan nästa varv ska strykas på. Har sån huvudvärk, vet inte alls vad de är med mig, brukar ha huvudvärk en gång om året, men nu kanske det är färgen, fast den har typ ingen lukt, jaja nog om det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :