Bilder

publicerat i Allmänt;
Tänkte lägga upp bilder från gårdagens göra här hemma :). Gjorde en till Cindy Specialare igår också som jag glömde nämna. För att "hålla" gardinstången på plats finns det olika gardinknoppar. Jag har 2 stycken olika motiv men har en gardinstångsförlängare och den är mycket smal därför har det inte gått att ha dom uppe, tyvärr! Har jag självklart testat att tejpa fast knoppen på den smala stången men den åkte ner så klart och skrämde skiten ur en ;). Sedan igår kom en lösning. Har en dekorationsboll som kom med någon potpurri eller liknande så gjorde hål i den och nu sitter den på ena sidan av gardinstången :). Måste köpa en till sådan om det finns vill säga. Denna boll är nog inte stabil i sig men man kan tejpa fast den lite så att det blir ett litet stopp iaf.

I går var ju Bettan hit också och vi hade det jättetrevligt som alltid. Såg på film och surrade i massor. Skjutsade hem henne senare på kvällen. Innan hon kom hann jag stryka båda gardinerna och sätta upp dom.

I dag blir det bara lugnt, kanske ska bort till brudarnas nya lägenhet, ska bli spännande och se hur det ser ut :). Ska kliva upp tidigt imorgon och åka jobba några timmar sedan på eftermiddagen blir det att fira Tess för hon har tagit examen. Då åker man i tid till henne senare blir det förfest och utgång med några brudar..Längtar! Sitter och funderar vad man ska dricka. Vin får jag inte i mig längre, inte cider heller för man är riktigt less på det, öl har jag aldrig klarat av att dricka och kommer inte lära mig det heller. Efter 3 klunkar spyr jag, usch. Vad är det som återstår då? Jo, Cindys raggargroggar som blivit döpt av Erik, hehe! Ska kolla upp om någon vill dela en flaska Koskenkorva.

Så här blev de med gardinerna





Dekorationsbollen är på toppen ;)



Ljusstaken är tillbaka



De målade kryddburkarna. Från blått till svart



Ska se vad man ska hitta på till lunch nu. Hoppas ni får en trevlig torsdag.

Kommentera inlägget här :