Visitkort

publicerat i Allmänt;
Så där då var badningen klar, så skönt det kan vara! I går kände jag mig krasslig, med feber och sånt, sov inte alls bra natten till igår. Men idag känns det bättre och passade på att kolla om det fanns tvättid, vilket det gjorde. Började tvätta strax innan elva. Mormor ringde efter första inläggningen av tvätt och frågade om jag ville ta en prommis upp för hon skulle vara barnvakt åt kusinen. Gick upp dit efter andra ronden till tvättstugan. Det är jobbigt att gå de två långa backarna upp till Haga, speciellt när det blev så varmt då solen gassade, haha!

I morgon ska morfar ut till Birsta för att uträtta några ärenden så tänkte följa med han som sällskap. Har några dagar till att jobba denna vecka, har bland annat ett till 12 h timmars pass.

Tror jag nämnt om att jag vill börja sälja för Partylite, om det nu går vägen (måste få in beställningar). Har lagt ut flera kontakter men har inte så många kataloger men man får låna ut och ta tillbaka. Folk kan även kolla på
www.partylite.se. Har suttit lite med egna visitkort som man kan tänkas använda om man blir konsult. Har gjot några tester men vet inte vilken man vill ha. Ni kan gärna tycka till :). Ska göra det 100 % klart när man bestämt sig för en.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.

Vilken tar hem priset?


Nu blir det att sitta en stund till vid datorn för att sedan se en film. Ha en fortsatt trevlig tisdag.

Puss & Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

jag skulle säga 1 eller 3. ;)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Nr 3 eller 8. :)

Kommentera inlägget här :