Haha

publicerat i Allmänt;
Nu har man varit hemma ett tag. Blev inte så länge hos Bettan för det var något problem med hennes Internet så vi kunde inte se om vi hade klarat fasen. Men vi surrade, åt och satt som sagt då med teorin. Men tog bussen hem, skulle ha gått men då började snöa mkt igen - som vanligt!

Jag erbjöd Bettan att jag kunde göra en fas åt henne eller snarare försöka. Så nu har jag klarat hennes C-fas på första gången :). Känns bra. Men lite roligt för på mina egna faser har jag inte fått mer rätt än 68/70 men tror ni inte på f*n att jag fick 69 rätt på hennes fas nu? Skulle ha fått 70/70 om jag svarade på det jag visste var rätt. Alltså vi surrade om en fråga som handlade om alkoholpåverkade i procent, jag visste att det var på 40-50 % men att hon surrade om 20-30 %, men när jag gick igenom den frågan kollade jag på Internet där någon skrev 20 % då tog jag självklart det och det var fel. Hade jag tagit det som jag visste var rätt (40-50 %) hade det blivit 70/70, vilket jag aldrig fått tidigare ;).

Men men jag klarade det nu och nu är hon äntligen klar med den fasen. Hoppas det är till bra hjälp gumman :).

Är så hungrig så ska göra mig någon middag om man hittar något i "eko-skåpet", haha!

Kommentera inlägget här :