Avklarat

publicerat i Allmänt;
Hoppas allting är bra med er. Det är dåligt med uppdateringar men hinner inte med mig själv just nu. Tiden tar mest åt att umgås med vännerna och liten del består av teori. Har klarat alla faser för ett tag sedan, men inte faserna som ska skrivas på skolan, men det är ingen brådis med det. Under veckan har jag hängt med Bettan, Rebecka och Renée. Sedan skulle Magnus ha kommit hit men får ta det en annan dag, skulle vara roligt och se han, för det var riktigt länge sedan :).

Nu har jag startat nydatorn för att komma åt Excel för nu har man fått all den information som behövs för att starta arbetet - hemifrån. Får se hur de blir med det, hoppas man får någonting sålt.

När jag avslutade universitetstudierna hade jag lite restuppgifter som jag lämnade bakom mig, vilket var dumt. Men sommarjobbet skulle precis börja och min flytt från studentlägenheten. Men sedan för rätt många månader sedan gjorde jag om hemtentan i sociologin som jag ej klarat och skickade in den. Läraren skulle kolla på den när han hade tid men har inte hört av sig. Men nu loggade jag in på MIUN studentportal och såg att jag klarat båda delkurserna i sociologi :). Skönt med en sak som är avklarat. Nu är det bara juridiktentan kvar vilket jag helt har släppt utan plugg och föreläsningar på över ett år. Ser inte fram emot när man måste ta tag i det. Kanske är bra att sätta i gång med det snart så man kan släppa allt som har med skolan att göra?

Nu ska jag fixa lite för arbetet. Men ni få ha en fin, fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här :